1. Administratorem podanych danych osobowych jest Polskie Towarzystwo Gastroenterologii, z siedzibą: ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa i biurem przy ul. Medyków 14, 40-751 Katowice, tel: +48327894401, fax: +48327894402. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych z Administratorem można kontaktować się pod adresem email rejestracja@ptg-e.org.pl lub pocztą tradycyjną pod adresem siedziby.
2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach: realizacji założeń statutowych Towarzystwa, zawarcia i realizacji umów oraz w celach marketingowych.
3. Podstawami prawnymi przetwarzania Pani/Pana danych mogą być: konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, usprawiedliwiony interes Administratora lub Państwa zgoda.
4. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest ono konieczne do realizacji usług i zadań statutowych Administratora wobec Państwa.
5. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy uznają Państwo że dane przetwarzane są w sposób niewłaściwy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.
Regulamin
I. Postanowienia wstępne
Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia przez Polskie Towarzystwo Gastroenterologii, KRS 0000055484, NIP:6342355809, REGON: 63094032700000, z siedzibą: ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa zwanym dalej PTG-E usługi drogą elektroniczną, polegającej na umożliwieniu osobom korzystającym ze strony https://ptg-e.org.pl/rejestracja, przekazywanie danych osobowych w celu rejestracji członkowskiej oraz płatności elektronicznej za członkostwo (przeczytaj Statut PTG-E: https://ptg-e.org.pl/wp-content/uploads/2022/06/Statut_2021.pdf).
Korzystając ze strony do rejestracji lekarz oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
II. Zasady rejestracji i płatności
Produktem jest członkostwo w PTG-E, prawa i obowiązki stron są zawarte w statucie (zobacz: Tekst jednolity Statutu Stowarzyszenia: https://ptg-e.org.pl/wp-content/uploads/2022/06/Statut_2021.pdf).
Składka członkowska wynosi 100 zł/rok. Członkowie będący na emeryturze lub rencie, a także członkowie wspierający i honorowi Towarzystwa są zwolnieni z opłacania składek.
Wniesienie składki członkowskiej realizuje się na 3 sposoby:
– poprzez tradycyjny przelew bankowy na konto oddziału PTG-E
– w siedzibie oddziału PTG-E
– za pośrednictwem serwisu na stronie PTG-E oraz operatora płatności – spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP 7792308495, REGON 300523444, KRS 0000274399.
Lekarz po wypełnieniu deklaracji członkowskiej zostaje członkiem PTG-E po spełnieniu jednego z warunków*:
– opłaceniu składki członkowskiej w siedzibie oddziału
– opłacenie składki członkowskiej tradycyjnym przelewem i wysłaniu potwierdzenia przelewu na adres mailowy: rejestracja@ptg-e.org.pl
– opłacenie składki członkowskiej za pośrednictwem serwisu na stronie PTGE oraz operatora płatności – spółka PayU SA.
* z wyłączeniem osób będących na emeryturze, członków wspierających i honorowych i po przyjęciu przez Zarząd wybranego Oddziału.
III. Zasady przetwarzania danych osobowych
Wszystkie szczegóły dotyczące przetwarzanie danych osobowych są zawarte w Polityce prywatności (link).
W przypadku wzniesienie składki online za pośrednictwem strony i operatora płatności – spółka PayU SA, odrębnym administratorem danych dotyczących płatności jest spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP 7792308495, REGON 300523444, KRS 0000274399.
IV. zwroty, reklamacje i reklamacje usług PayU
W przypadku wniesienie opłaty członkowskiej przelewem tradycyjnym lub drogą elektroniczną mają Państwo prawo zażądać zwrotu opłaty członkowskiej w terminie 14 dni od jej wpłacenia.
W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na adres: biuro@ptg-e.org.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Zwrot opłaty członkowskiej”. Wpłata, po potrąceniu kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 14 dni roboczych od dnia wpływu zgłoszenia do Polskiego Towarzystwa Gastroenterologii.
W przypadku wniesienia opłaty członkowskiej online drogą elektroniczną z wykorzystaniem operatora płatności – spółka PayU SA, można złożyć reklamację jeżeli Usługi przewidziane w regulaminach operatora płatności nie zostały zrealizowane lub są realizowane niezgodnie z jego postanowieniami.
Reklamację można złożyć w formie:
– pisemnej na adres PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań
– elektronicznej poprzez formularz https://www.payu.pl/pomoc)
– telefonicznej pod numerem telefonu: + 48 61 628 45 05 (połączenie płatne wg taryfy operatora, z którego usług korzysta Członek PTG-E), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
Regulamin obowiązuje od 5 czerwca 2022 r.